تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان دارای اختلال نارساخوانی و نارسانویسی

مرضیه اسلامیان؛ سید رسول عمادی

دوره 13، شماره 52 ، دی 1402، ، صفحه 31-60

https://doi.org/10.22054/jpe.2023.75639.2611

چکیده
  اختلال­های یادگیری باعث بروز چالش­های متعددی در حوزه تحصیلی دانش­آموزان شده و بر عملکرد تحصیلی و اجتماعی کودکان اثر منفی دارد. هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر آموزش تکلیف محور بر مهارت خواندن و نوشتن دانش­آموزان با اختلال یادگیری بود. روش پژوهش حاضر نیمه آزمایشی با طرح پیش­آزمون- پس‌آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری پژوهش ...  بیشتر